szombat, szeptember 29, 2007

Péterfy Bori & Love band

Vámpír

Egy kocsi dudál, lefékez, beszállok.
Mire várunk most, nem tudod, meglátod.
Ha combon símogatlak én,
Azt az egyet szeretném,
Hogy levedd már a gyűrött kabátod.

Hova harapok most beléd titokban.
Meleg vér folyik lassan a nyakadra.
Mert nincs ma más, csak vérszívás,
semmi csábítás,
Mert úgysem kell belőled más.

Előző életemben denevér voltam.
Nappal aludtam, éjjel éltem én.
Vakon repültem, de rád találtam.
Megharaplak, mert a véred az enyém.

Hova harapok most beléd titokban.
Meleg vér folyik lassan a nyakadra.
Mert nincs ma más, csak vérszívás,
semmi csábítás,
Mert úgysem kell belőled más.

Előző életemben denevér voltam.
Nappal aludtam, éjjel éltem én.
Vakon repültem, de rád találtam.
Megharaplak, mert a véred az enyém.

Hova harapok most beléd titokban.
Meleg vér folyik lassan a nyakadra.
Mert nincs ma más, csak vérszívás,
semmi csábítás,
Mert úgysem kell belőled más.

P.S.: Hallgatni itt lehet!