csütörtök, április 12, 2007

Summa summarum: 2007.04.12.

Ma gondolkozás nélkül ültem a második világban… Vártam, hogy az óra 15:00-ra érjen, és már pucoltam is. 15:02: kilépek a napfénybe… Világot kikapcs. Most már végleg én voltam és a gondolataim. Lábak bekapcs. Cél? Minél messzebb innen, olyan helyre, ahol magamban lehetek.
15:25: Előttem egy rét terült el, szerencsére kevesen voltak. Egy üresebb szegletet kiszemeltem. Kabát a földre, én rá. Elővettem a táskából a doboz sört, ami a közeli boltban került bele 139 hufért. Mélyet kortyoltam, és kiléptem innen. Meghúztam a listát: Ma hány embernek hazudtam? 4, és egynek nem, de ő csak rossz pillanatban kapott el. Második korty, bevillant valami órarendféle, amelyen villog az, hogy Pszihó 1… Csapok rá egy nagy x-t… Így a csütörtök hasonló lesz a szerdához… Pipa helyett x-ek, de nem érdekel… Kortyoltam még egyet… Üres lett a doboz… A hátamra feküdtem, és csak zuhantam a gondolataim mélyére… Egy a fejem mellett pattanó labda rántott vissza a mocsokba… Morcosan felálltam, szedtem a cuccom, és a lábam vitt át a hegy kicsi utcáin meg lépcsőin…
Hehe. Tó. Hehe.